Про особливості подання звітності в електронному вигляді Друк
Написав Інформаційно – комунікаційний відділ Державної податкової інспекції у м. Полтаві   

Після того, як платник надіслав звітність електронною поштою до органу Міндоходів, він отримує першу та другу квитанції.

Перша квитанція підтверджує передачу податкових документів в електронному вигляді до органу Міністерства доходів і зборів України. Її надсилають органи Міндоходів на електронну адресу платника, з якої було отримано податкову звітність. Якщо платник не отримав першу квитанцію, то податковий документ вважається неодержаним.

Друга квитанція підтверджує прийняття податкових документів платника до бази даних Міндоходів. У квитанції мають міститися:

– реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі,

– відповідність податкового документа в електронній формі затвердженому формату (стандарту) електронного документа,

– результати перевірки електронних цифрових підписів,

– інформація про платника податків,

– дата та час приймання,

– реєстраційний номер.

– Податковий період, за який подається податкова звітність,

– Дані про відправника квитанції.

На цю квитанцію накладається ЕЦП органу Міндоходів, здійснюється її шифрування та надсилання платнику засобами телекомунікаційного зв’язку.

Обидві квитанції складаються у двох примірниках. Другі їх примірники в електронному вигляді зберігаються в органі Міндоходів.

 
English Czech Danish French German Italian Polish Portuguese Russian Spanish Swedish Latvian Ukrainian

Бізнес ЕРА

VTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM Banners

Правовий Вісник

VTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM Banners