Оновлений «Пульс» відтепер працює і для клієнтів митниці Друк
Написав Відділ взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю ДПІ у м. Полтаві   

Міністерство доходів і зборів України здійснило ребрендінг інтерактивного сервісу «Пульс податкової», який відтепер приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й з митних питань.

Нагадаємо, сервіс «Пульс податкової» було запроваджено у січні 2012 року як  такий, що дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників податкової безпосередньо керівництву служби. З цього часу «Пульс» зарекомендував себе не тільки як ефективний сервіс, а й як повноцінний консультаційний центр.

Завдяки оновленому «Пульсу» представники бізнесу, в тому числі і суб’єкти ЗЕД, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників Міністерства доходів та зборів. Керівництво відомства  оперативно вирішить суперечливі питання,  що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.

Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу «Пульс» Міністерства доходів та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.

 

 
English Czech Danish French German Italian Polish Portuguese Russian Spanish Swedish Latvian Ukrainian

Бізнес ЕРА

VTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM Banners

Правовий Вісник

VTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM BannersVTEM Banners